Story Una Hari Ini!






Hari ini dengan rajinnya,saya pergi ke sekolah.Hehe...Waktu dekat sekolah,cikgu ada lah buat program bagi pelajar tingkatan 3 dan 4.Best juga lah.Tetamu yang dijemput ialah Suruhanjaya Tenaga.Diorang bagi hadiah lumayan bagi pelajar yang berjaya jawab kuiz.Malangnya,saya diam je tanpa sedikit usaha pun nak jawab.Waktu tu,mood memang pada tahap>>Malas Yang Teramat Sangat.Hari ini,saya baru je selesai membaca sebuah novel bertajuk>>Pelabuhan Kasih.Novel ini,saya pinjam dari kakak saudara.Dia pun ada blog>>http://aienmadeeha.blogspot.com.Hrmmm,apabila saya baca novel ni..Ada beberapa perkara yang buat saya berfikir.Antaranya>>

  • Dalam novel tu,watak utama>Fatin Nabilah,dia ada buat prinsip,prinsip dia>>Lelaki Pertama yang dia cintai akan menjadi suaminya.Saya setuju tapi yang sedihnya cinta pertama dia,tak berakhir dengan kebahagiaan.Huhu.Tapikan,dalam realiti ada apa cinta pertama yang sampai ke alam perkahwinan dan ada happy ending.Cara handle relationship yang dapat kekalkan hubungan..Anybody agree?
Hehe...sebenarnya banyak lagi saya nak tulis tapi tetiba je rasa malas.Maaf ye?Tapi novel tu,memang best.Menitis air mata kalau baca.Sekarang saya tengah tengok Alvin n The Chipmunk dekat channel Star Movies.Comel betul Theodore.So adorable.....Petang tadi saya buka website Barbie>>Barbie.com..Ramai orang buat statement yang>>saya ni dah melebihi umur nak tengok atau main Barbie.Apa salahnya???Semua orang ada minat diorang sendiri,jadi saya pun samalah>>saya pun orang juga.Dekat website uh,memang fun.Macam-macam ada,semua berkenaan Barbie.
Setakat ini sahaja...Tata.

No comments: