~~Candid Time Contest~~



Hye....Hari ni saya ada join satu contest yang menarik.
*Candid Time Contest*
Menarik taw contest yang dianjurkan oleh seorang gadis bernama Muna Rahimah.Owner blog conntest ni yang menawarkan saya untuk join contest ni.Jadi dengan hati terbuka,saya join contest yang fun ni.
Ini adalah banner contest>>


Cute kan banner ni?Purple gitu...

Syarat-Syarat Contest Ini Ialah:)

*Wajib  follow blog Muna supaya dapat tahu perkembangan contest ini.
*Letak banner di atas entri yang korang buat.
*Sertakan gambar candid>>tak kisah individu atau ramai-ramai.
*Tag 2 orang dan bagitahu diorang pasal contest ni.

Antara hadiah yang ditawarkan ialah>

1st Place punya prize

2nd Place



3rd Place

Saguhati:)RM 10 topup(5 Winner Only)

Tarikh Tutup>13/12/2011

p/s:)saya tag Kak Mila dan Miss Atie.

Ni pic Candid Saya>






No comments: