Hari-Hari di Kampung...



 
wahhhh......saya ada banyak cerita nak share.Terpulanglah nak baca ke tak ye...Ini bukan paksaan.Memandangkan saya tengah ada free time,saya pun akhirnya decide nak buka blog kesayangan saya ni.Hehe..macam bercinta dengan blog pula saya ni.Saya mana ada bercinta dengan blog.Takut pula ada yang cemburu nanti.Tapi saya memang saya giler-giler dekat blog ini.Ini adalah serius bukan main-main.Pelik kan,saya boleh update blog walaupun dekat kampung sedangkan sebelum ini saya pernah mention yang>>saya takkan update blog di kampung kerana linenya yang kurang elok,tapi alhamdulilah line disini elok dan mengizinkan saya meng-update blog ni.Saya memang tak boleh berenggang dari blog.Rasa macam tak lengkap.Hehe...Dekat kampung macam-macam saya buat.Bestnya....Yuuuuhuuuu......Dekat kampung,saya memang kuat makan.Ni semua sebab opah masak sedap sangat,mana boleh tahan.Hehe...Waktu petang dekat kampung,saya habiskan masa bermain beramai-ramai.Perkara itu jarang saya lakukan di rumah.Hrmmm..saya gunakan masa itu sebaik mungkin untuk bersuka-ria.Kami bermain JENGKET-JENGKET,BALING KASUT dan macam-macam lagi.It was the best moment in my life!Tapi waktu main,memang pening kepala...Suara adik saudara saya>>Wan Nor Farah Aida ataupun lebih dikenali dengan panggilan Angah,tak berhenti-henti bercakap macam murai tercabut ekor.Waktu itu memang happening.Tak terkata bisingnya.Pening!Pening!Hari ini,memang letih.Saya tak biasa berlari ke hulu ke hilir tapi hari ini saya macam terlebih aktif pula.Okay lah,saya dah tak larat ni.Tata.

No comments: