I Am A K-Pop,ers



Ini adalah group yang saya suka:)

Big Bang

Dalam group ni,saya paling suka G-Dragon...

B2ST


Dalam group ni,saya paling suka Son Dongwoon.

Hehe...hari ini,saya tengok MTV,ada tayangan special pasal Big Bang.Tajuk dye,Big Bang:24Hours.Menarik betul.Rancangan uh selama 30 minit je.Lepas itu,ada Big Bang Special:JK Hits.Wahhh..macam-macam lagu.Saya paling suka lagu HaruHaru.Klip video sedih.Kalau tengah emosional,memang boleh menangis.Dalam video uh,GD cute sangat.Sukanya!!!Hehe..Sekarang ni,saya tengah layan cerita My Princess dan Glory Jane.Ni semua cerita Korea.

My Princess


Glory Jane


Tata.....




3 comments:

Ana Amalina said...
This comment has been removed by the author.
Ana Amalina said...

wah, minat btol k-pop yer.. hehehe

KatsumiNana said...

hehe..of course...mmng mnat cgt2!