Hariku Ditemani.....

Photobucket

Follow LITTLEMISS-INSPIRED♥  for your daily source of kawaii images!

Hari ni....Memang bosan!!!Tak ada pape nak buat.Kerja saya hari ini:)Tengok tv je.Bukannya tengok sinetron ataupun pape yang sewaktu dengannya.Tapi saya tengok Kartun.Mula-mula tengok Fantastic Mr.Fox,lepas tu tengok Despicable Me.Memang best.Tapi bertambah best bila tak tengok tv sorang-sorang..Ada orang temankan.Saya tengok berdua dengan Aina.Hari ni,agaknya hari tayangan kartun kot.Hehe.Saya suka cerita Despicable Me.Cerita dye boleh buat orang rasa terharu dan budak kecil dalam cerita uh comel sangat!!!Sukanya..Kerja saya kebelakangan ni,semuanya ditemani


 Nampak tak pic atas ni?

Uh la,Mr.Lappy,Miss Diary,Domo dan Mr.Phoney.
Hari-hari saya ditemani dengan benda-benda dalam picture uh la.Nak keluar pun,hari hujan.Huhu.Nak tidur?Tak rasa mengantok...Warghhh.....K LA,TATA.
Saja nak merepek.

No comments: