~~Tak selesanya~~

Assalamualaikum...Huhu.Tajuk hari ini adalah seperti yang saya nyatakan diatas.Tak selesanya!!!Huhu..saya dijangkiti selesema secara tiba-tiba dan saya asyik bersin je...Tak bestnya!!!Hari ini,saya bertukang!Percaya tak???Bukan lelaki je pandai buat kerja ni,perempuan pun pandai apa.Saya buat kerja yang melibatkan kayu,tukul dan tangga.Bukan sebarangan tukul aw,saya guna tukul besar.Tak mainlah tukul kecil-kecil ni.Hehe..macam berbangga pula.Hehe..walaupun tak berapa nak sihat tapi saya happy sangat.Saya baru je tambah koleksi brooch saya yang cute-cute uh.



Banyak tak???Harga brooch ni semuanya berpatutan belaka.Tapi kalau nak yang lain dari lain,lebih baik buat sendiri.Use your own creativity.Hehe...bahan-bahan yang diperlukan untuk buat brooch ini,semuanya mudah didapati.Cute kan brooch ni?Lagipun,banyak tutorial nak buat brooch yang boleh didapati di internet sekarang ini.Semua brooch ni,memang cute pakai dengan selendang.Hrmm,okaylah.Tata.

2 comments:

tasha ;) said...

cantek cantek :D
Sis nak satu boleh ? hehe :)

Hy'una said...

Hehe,,nak eh?
Macam mana nak bagi.Hehe..