Lazy!Lazy Day!

Assalamualaikum ye...Hehe.Pelikkan entry blog hari ni?Ada sebabnya entry tu diberi title sebegitu rupa dan entry tu berkait dengan aktiviti-aktiviti yang aku jalankan hari ini.Hrmmm...Lazy!Lazy Day!???Ataupun dalam bahasa melayu nya bermaksud>>Hari Bermalas-Malasan.Pelik tapi benar ni.Hari ni hari aku dipenuhi dengan aktiviti yang tak berfaedah.Contohnya:Tengok kartun,cerita Korea,rancangan muzik english n korea,main dan macam-macam lagi.Kalau tak buat semua tu,aku boleh mati kebosanan.Huhu.Bukan main-main ni.Ada jugalah aktiviti lain aku buat,contohnya macam kemas bilik,rumah,lipat baju.Memang bosan tahap kritikal lah>>boleh masuk wad ICU.Hehe...Nak buka blog pun,macam siput tahap kelajuan internet ni.Huhu...Tapi esok macam-macam aku boleh tulis dekat entry.Maklumlah esok kan girls day out,kalau jadilah.Nak pergi jj and spend time dengan kawan.Release-release tension sekali=sekala.Lagipun,aku bukan selalu out dengan kawan.Kalau out pun waktu school holiday yang betul=betul panjang.Tapi esok punya,aku dapat keluar sebab berjaya memujuk mama dan ayahku dengan kata-kata manis.(Ahak!)Tapi apa yang penting,esok dapat have fun.Aku cuma keluar dengan kawan aku,Nurisa.Lepas itu,ada kawan-kawan dia datang dari Taiping.Jauh kan???Semata-mata nak hangout je.Hrmm,okaylah Tata.Macam pendek je entry hari ini.Maaf ye,nothing is interesting today.

No comments: